Świetna kampania negatywna promuje "Figurantkę"
Marta Wawrzyn
31 maja 2014, 15:23
HBO promuje "Figurantkę" ("Veep"), parodiując prawdziwe reklamówki wyborcze w ramach akcji Citizens Against Selina Meyer. Wyszło całkiem nieźle.
HBO promuje "Figurantkę" ("Veep"), parodiując prawdziwe reklamówki wyborcze w ramach akcji Citizens Against Selina Meyer. Wyszło całkiem nieźle.
Na profilu Citizens Against Selina Meyer na YouTube można znaleźć dwie reklamówki, pokazujące, jak należy robić kampanię negatywną. Selina Meyer przegrałaby pewnie i bez żadnej kampanii negatywnej ze strony przeciwników, ale nie zmienia to faktu, że HBO przygotowało naprawdę fajną promocję serialu.
Pierwszy spot to parodia prawdziwej reklamówki Hillary Clinton, z telefonem dzwoniącym o 3. w nocy. Drugi to zestawienie najgorszych momentów Seliny Meyer.
Tymczasem panowie z "Figurantki" pojawili się w "GQ", gdzie zaprezentowali weselną modę i opowiedzieli o tym, co ich inspiruje w życiu.