Niesamowita oglądalność "Dwóch i pół" z Kutcherem
Marta Wawrzyn
21 września 2011, 08:45
Jeśli ktoś miał wątpliwości, że to dobra zmiana, pora przyznać się do błędu. Premierowy odcinek "Dwóch i pół" przyciągnął przed telewizory 27,76 mln Amerykanów.
Jeśli ktoś miał wątpliwości, że to dobra zmiana, pora przyznać się do błędu. Premierowy odcinek "Dwóch i pół" przyciągnął przed telewizory 27,76 mln Amerykanów.
Nie pamiętam niczego, co by oglądało aż tyle ludzi. 27,76 mln Amerykanów włączyło CBS, żeby zobaczyć, jak radzi sobie Kutcher w "Dwóch i pół". Współczynnik najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców widzów w wieku 18-49 lat wyniósł aż 10,3.
Sporo ludzi zostało przed telewizorami dłużej, żeby zobaczyć emitowane po "Dwóch i pół" "2 Broke Girls". Świetny 1. odcinek nowego sitcomu widziało 19,15 mln widzów (przy współczynniku 7,0). Znacznie gorszą oglądalność miały dwa odcinki "How I Met Your Mother" emitowane wcześniej – odpowiednio 11,26 mln i 12,24 mln.
O 22.00 Amerykanie rzucili się przełączać telewizory na ABC. Premierę nowej serii "Castle" widziało 14,35 mln Amerykanów, a "Hawaii 5.0" – 12 mln. "The Playboy Club" (którego recenzję znajdziecie tutaj) wypadł nieprawdopodobnie słabo. Premierę nowego dramatu NBC widziało zaledwie 5 mln osób. Pierwszy kandydat do odstrzału?