24 lutego 2014, 17:16
W konkurencji o najbardziej żenujący klip promocyjny stacji telewizyjnej poprzeczkę ustawiono właśnie bardzo wysoko.
W konkurencji o najbardziej żenujący klip promocyjny stacji telewizyjnej poprzeczkę ustawiono właśnie bardzo wysoko.
Telewizja Polska zamierza wiosną emitować, obok własnych produkcji, dalsze odcinki "Homeland" i "Chicago Fire". Ten pierwszy serial został wykorzystany do promowania wiosennej ramówki TVP1 za pomocą słynnej sceny przesłuchania Brody'ego przez Carrie i Quinna. W klipie wyprodukowanym przez telewizyjną Jedynkę "przesłuchanie" prowadzą bohaterowie polskich seriali. Zabawnie jest tylko w momencie, w którym Cezary Żak mówi "Nudno się robi".
Naprawdę, trudno powiedzieć, czemu powstało coś takiego. Sam pomysł nie jest może zły – podobne klipy widzieliśmy już w innych stacjach, ale tu problemem jest chyba zgranie "Homeland" z serialami takimi jak "Ojciec Mateusz" czy "Komisarz Alex". Nawet w tych krótkich urywkach widać gigantyczną różnicę klas między amerykańską produkcją a polskimi wersjami zagranicznych seriali.