"Biały Lotos" wkurzył kolejną popularną markę. Poszło o tę zabójczą scenę z finału 3. sezonu serialu
Karolina Noga
11 kwietnia 2025, 08:28
"Biały Lotos" ma wielu fanów, ale szefowie marki Bosch prawdopodobnie już do tego grona nie należą. Przedstawiciele marki wystosowali oświadczenia w sprawie sceny z finału 3. sezonu.
"Biały Lotos" ma wielu fanów, ale szefowie marki Bosch prawdopodobnie już do tego grona nie należą. Przedstawiciele marki wystosowali oświadczenia w sprawie sceny z finału 3. sezonu.
"Biały Lotos" w finale zafundował jazdę bez trzymanki, m.in. z rodziną Ratliffów. W kolejnych scenach oglądamy, jak ojciec rodziny, Timothy (Jason Isaacs) planuje samobójstwo z morderstwem i przyrządza zabójczy koktajl dla swojej rodziny. Robi to za pomocą blendera marki Bosch – która nie wydaje się zadowolona z takiego lokowania produktu.
Biały Lotos sezon 3 – twórcy wkurzyli markę Bosch
Jak podaje TVLine, firma Bosch, produkująca urządzenia gospodarstwa domowego, odpowiedziała na wykorzystanie jednego ze swoich blenderów w kilku kluczowych scenach z niedzielnego finału 3. sezonu "Białego Lotosu". Jej przedstawiciele zaznaczyli, że blender został wykorzystany bez wiedzy firmy i że nie była to reklama.
— Chociaż bardzo doceniamy kreatywność i ogromną popularność programu w Stanach Zjednoczonych, BSH wyjaśnia, że prezentowany produkt Bosch nie został dostarczony ani nie był lokowany przez firmę. Możemy jednak potwierdzić, że ekipa produkcyjna zakupiła produkt na własną rękę podczas kręcenia serialu za granicą. [Nie można kupić tego konkretnego blendera w USA], można go kupić tylko w innych wybranych regionach świata. Doceniamy uwagę, jaką marka Bosch otrzymuje w wyniku tego popkulturowego momentu – czytamy.
Przypomnijmy, że niedawno "Biały Lotos" ostro wkurzył Duke University – w serialu pojawiło się odniesienie do szkoły bez uzyskania jej zgody. Co gorsza, doszło do tego w scenie, w której bohater Jasona Isaacsa wyobraża sobie własne samobójstwo – ma wówczas na sobie koszulkę z logo Duke University.
— "Biały Lotos" nie tylko wykorzystał naszą markę bez pozwolenia, ale i naszym zdaniem zrobił to w kontekście obrazów, które są bardzo niepokojące, nie odzwierciedlają naszych wartości i tego, kim jesteśmy – poszło to po prostu zbyt daleko. Samobójstwo to druga najczęstsza przyczyna śmierci na terenie uczelnianych kampusów. Podczas gdy obrazy z serialu rozchodzą się w mediach społecznościowych, my wykorzystujemy naszą markę, by promować świadomość zdrowia psychicznego i przypominać ludziom, że pomoc jest w zasięgu – napisano w oświadczeniu.
Jeśli interesują was kulisy hitowego serialu HBO, koniecznie sprawdźcie, w jaki sposób twórca wyjaśnia finał 3. sezonu "Białego Lotosu". W międzyczasie przeczytajcie, jaki rekord pobił finał 3. sezonu "Białego Lotosu". Przypomnijmy, że HBO już jakiś czas temu zdążyło przedłużyć hit Mike'a White'a na kolejną serię. Rzućcie okiem, co wiemy o kolejnej porcji odcinków – gdzie będzie działa się akcja 4. sezonu "Białego Lotosu"?