18 czerwca 2013, 18:02
Promo finału 6. sezonu "Mad Men" jest wyjątkowo "oszczędne" nawet jak na ten serial – nie ma w nim ani jednej sceny z owego finału. Ale dostaliśmy za to coś innego: pismo od Peggy Olson, w którym… sami zobaczcie (możliwy spoiler).
Promo finału 6. sezonu "Mad Men" jest wyjątkowo "oszczędne" nawet jak na ten serial – nie ma w nim ani jednej sceny z owego finału. Ale dostaliśmy za to coś innego: pismo od Peggy Olson, w którym… sami zobaczcie (możliwy spoiler).
Po wyemitowaniu najnowszego odcinka "Mad Men" (którego recenzja będzie pod koniec tygodnia) stacja AMC zaprezentowała nowe logo Sterling Cooper & Partners w informacji prasowej od Peggy Olson z 27 października 1968 roku. Są w nim wypowiedzi najważniejszych osób z agencji na temat nowej nazwy i nowego początku. Pismo jest częścią kampanii promocyjnej, która ma pomóc serialowi w zdobyciu nominacji do nagród Emmy.