1 marca 2013, 14:54
HBO promuje 3. sezon "Gry o tron" środkami prostymi, ale pobudzającymi wyobraźnię fanów.
HBO promuje 3. sezon "Gry o tron" środkami prostymi, ale pobudzającymi wyobraźnię fanów.
Na siedzibie HBO w Los Angeles pojawił się… smok. Nie jest to jednak zwykły billboard. Wieżowiec ozdobiono w bardzo sprytny sposób – fasada budynku nie jest zasłonięta. Widzimy ściany, widzimy okna. Ale na to wszystko jakby pada cień – cień smoka.
Jest to efekt zapewne łatwy do wykonania, ale robi wielkie wrażenie. Wydaje się, jakby słońce nad Los Angeles przysłonił latający gad. Tą specyficzną formą promocji już pasjonują się amerykańskie media.
Cień smoka pojawił się również w najbardziej prestiżowej amerykańskiej gazecie, czyli "New York Times". Stanowi tło dla artykułów na aż dwóch stronach. Artykuły zresztą też są częścią reklamy. To fikcyjne wiadomości nawiązujące do wydarzeń, ktore nastąpią w 3. sezonie "Gry o tron". Tutaj możecie się w nie wczytać.