Kultowy duet z "Breaking Bad" powraca w reklamie z Super Bowl. Walt i Jesse stworzyli całkiem nowy "towar"
Agata Jarzębowska
7 lutego 2023, 12:03
"Breaking Bad" (Fot. AMC)
Bryan Cranston i Aaron Paul ponownie wcielają się w legendarny duet "Breaking Bad" w reklamie przygotowanej na finał Super Bowl. Walt i Jesse znowu razem "gotują", jednak tym razem wynik ich prac jest zupełnie inny.
Bryan Cranston i Aaron Paul ponownie wcielają się w legendarny duet "Breaking Bad" w reklamie przygotowanej na finał Super Bowl. Walt i Jesse znowu razem "gotują", jednak tym razem wynik ich prac jest zupełnie inny.
Reklamy transmitowane podczas finału Super Bowl zwracają na siebie uwagę całego świata, nie tylko widzów z USA. W tym roku możemy zobaczyć ponowne spotkanie bohaterów "Breaking Bad": Walta (Bryan Cranston) i Jessego (Aaron Paul), którzy powracają do legendarnego kampera, jednak tym razem efekt ich prac jest zupełnie inny. Mają zamiar rozprowadzić na rynku chipsy PopCorners.
Breaking Bad – Walt i Jesse w reklamie z Super Bowl
Reklama odtwarza sceny znane z serialu. Jesse testuje na sobie ostatni produkt Walta, jednak zamiast dobrze znanej z serialu niebieskiej metamfetaminy wcina PopCorners, zaś Walt upomina go, by nie jadł ich własnego zaopatrzenia. Podekscytowany Jesse natychmiast wie, do kogo zgłosić się z "towarem". Oczywiście jego kontaktem jest Tuco Salamanca (Raymond Cruz), z którym spotykają się na pustyni.
Walt, a właściwie Heisenberg, nie pozwala Tuco od razu spróbować towaru i pada słynne "Say My Name" w nowej odsłonie ("Powiedz. Ich. Nazwę"). Salamanca jest rozbawiony żądaniem, ale je spełnia i próbuje PopCornersów. "Siedem! Zrobicie siedem [smaków]" – krzyczy zachwycony, na co Walt i Jesse przystają.
W rozmowie z Entertainment Weekly Bryan Cranston wyjawił, że kręcenie tej reklamy, której reżyserem jest Vince Gilligan, twórca "Breaking Bad", było ogromnym sekretem, porównywalnym z pracą nad filmem "El Camino".
— To też było bardzo tajne. Podpisaliśmy NDA. Przeglądy garderoby robiliśmy we własnych domach, więc nie musieliśmy pokazywać się publicznie. Potem spędziliśmy jeden dzień w studiu, które było bardzo zamknięte, bardzo prywatne, bardzo tajne – a potem drugi dzień pośrodku pustyni. Tak, myślę, że się nam udało. Myślę, że nie było tam zbyt wielu przecieków w naszym przedsięwzięciu.
Aktor przyznał także, że razem z Aaronem Paulem przestali się już zarzekać, że to na pewno ostatni raz, gdy wcielają się w Walta i Jessego, bo zawsze gdy tak myślą, pojawia się coś nowego, co sprawia, że powracają do tych ról.
To nie pierwsza reklama Super Bowl, w której wystąpiły gwiazdy "Breaking Bad". Bryan Cranston pojawił się w reklamie firmy ubezpieczeniowej z 2015 roku.