2. sezon "Wednesday" zostanie zamówiony lada chwila? Jeden z szefów Netfliksa ma dobre wieści
Karolina Noga
15 grudnia 2022, 12:14
"Wednesday" (Fot. Netflix)
Trzy tygodnie wystarczyły, by "Wednesday" stała się absolutnym hitem Netfliksa z miliardem godzin oglądania na koncie. 2. sezon nie został oficjalnie zamówiony, ale jeden z szefów Netfliksa sugeruje, że to tylko kwestia czasu.
Trzy tygodnie wystarczyły, by "Wednesday" stała się absolutnym hitem Netfliksa z miliardem godzin oglądania na koncie. 2. sezon nie został oficjalnie zamówiony, ale jeden z szefów Netfliksa sugeruje, że to tylko kwestia czasu.
"Wednesday" zadebiutowała pod koniec listopada i zdążyła zostać drugim najchętniej oglądanym anglojęzycznym serialem na Netfliksie po "Stranger Things". Dodatkowo produkcja zgarnęła dwie nominacje do Złotych Globów, w tym w kategorii "Najlepszy serial komediowy lub musical". Fani nieustannie pytają o 2. sezon – co na to Netflix?
Wednesday sezon 2 – czy będzie kontynuacja?
Peter Friedlander, szef netfliksowego działu seriali fabularnych na USA i Kanadę został zapytany o 2. sezon "Wednesday" w rozmowie z Variety i choć oficjalnego zamówienia jeszcze nie ogłosił, to powiedział, że ma dobre przeczucia.
— Pewnie wiecie, co powiem – ale na razie nie mam nic do potwierdzenia. Jestem optymistą, jeśli chodzi o "Wednesday". I na tym zakończmy. Dziwne, bo jest inne odczucie, ale jesteśmy dopiero dwa tygodnie po premierze "Wednesday". Więc wciąż jesteśmy tak naprawdę na początku tego kulturowego fenomenu. I jest jeszcze wiele do wchłonięcia i nauczenia się o nim.
To uderzające, jak szybko coś takiego może wybuchnąć na Netfliksie, i jest wiele [rzeczy], które chcesz usłyszeć od fanów i widzów. To nie jest tylko taniec, ludzie przebierają się i kupują makijaż, i chcą wyglądać jak Wednesday Addams. Odrodzenie to coś, co dla mnie jest w kulturze od dawna – ale nigdy nie było tak wyraźne. Jest to coś, co chcemy zbadać i zrozumieć, dlaczego jest to taki fenomen.
Friedlander pochwalił również Jennę Ortegę oraz pozostałych aktorów, podkreślił także skalę promocji serialu, która obejmowała m.in. pomysłowe billboardy.
— I myślę, że dużą częścią [tego fenomenu] jest niezwykły występ Jenny w centrum. Ale drugoplanowa obsada, w całej rozciągłości, to legendy: Gwendoline Christie, Catherine Zeta-Jones, Luis Guzmán i Christina Ricci! Marketingowe podejście do "Wednesday" było śmiałe. Czy to billboardy z napisem "Zatrąb, jeśli jesteś martwy w środku", czy też będąc na lotnisku, widzieliście te wiadomości w kubłach TSA, to było wszędzie i naprawdę przyczyniło się do tego, że serial stał się takim hitem.
Czekając na dalsze wiadomości o 2. sezonie "Wednesday", możecie zobaczyć wpadki z 1. sezonu i przeczytać, co dalej czeka Tylera zdaniem aktora.