30 października 2012, 14:44
Niezależnie od nierównego poziomu ostatniego sezonu "Fringe" jedno trzeba przyznać – promocja "Fringe" jest naprawdę świetna. Tym razem mamy zdjęcia promujące ludzką stronę Obserwatorów. Ciekawy pomysł.
Niezależnie od nierównego poziomu ostatniego sezonu "Fringe" jedno trzeba przyznać – promocja "Fringe" jest naprawdę świetna. Tym razem mamy zdjęcia promujące ludzką stronę Obserwatorów. Ciekawy pomysł.
Obserwatorzy, jak wiadomo, specjalnie ludzcy nie są. Ale widać zależy im na zmianie wizerunku w świecie "Fringe" i rozpoczęli kampanię promującą, która przekonuje, że jednak są całkiem fajni. Mnie najbardziej bawi to o podróżowaniu rowerem zamiast przez siedem wymiarów. A Was? Zobaczcie kampanię reklamową "Obserwatorzy – nie tacy inni, jak się wydają"
"Przyłapany – nie sprzątnął po swoim psie"
"Może podróżować przez siedem wymiarów – woli rowerem"
"Może bez kapelusza byłoby lepiej?"