6 rzeczy, które warto wiedzieć dziś rano
Marta Wawrzyn
29 czerwca 2012, 09:59
Co dalej z Peggy w "Mad Men"? Jak reklamuje się "Revolution"? Ile może zarobić komik w dwa dni, jeśli zrezygnuje z pośredników? A oprócz tego "Baby Daddy", "L.A. Noir", nowy serial Damona Lindelofa.
Co dalej z Peggy w "Mad Men"? Jak reklamuje się "Revolution"? Ile może zarobić komik w dwa dni, jeśli zrezygnuje z pośredników? A oprócz tego "Baby Daddy", "L.A. Noir", nowy serial Damona Lindelofa.
1. "Baby Daddy" z jeszcze lepszą oglądalnością. Amerykanie chyba nie przeczytali recenzji Nikodema, bo komedia "Baby Daddy" ogląda się coraz lepiej. Drugi odcinek przyciągnął przed telewizory 1,72 mln widzów, o 4% więcej niż pierwszy.
2. Elizabeth Moss domyśla się, co dalej z Peggy. Fani "Mad Men" zastanawiają się, czy Matthew Weiner nie postanowił przypadkiem wyciąć Peggy z serialu (wszystko przez wywiad z Jaredem Harrisem, w którym aktor mówił, że Weiner mógł to zrobić). Co na to Elizabeth Moss? Aktorka w wywiadzie dla TV Guide powiedziała, że wie pewne rzeczy na temat przyszłości Peggy. Weiner mówił, że ona zawsze będzie w jakiś sposób połączona z Donem, stąd też należy zgadywać, że całkiem z serialu nie zniknie i będzie między tą dwójką jakaś interakcja. Ale na razie oczywiście nic nie jest napisane, ekipa odpoczywa i wszystkiego dowiemy się zapewne dopiero w dniu premiery 6. sezonu "Mad Men". Obyśmy tym razem nie czekali dwa lata.
3. TNT bliskie zamówienia serialu Franka Darabonta. Jeśli cieszycie się na myśl o "L.A. Noir", nowym serialu Darabonta, jest dobra wiadomość: pilot, choć wciąż nieskończony, bardzo podoba się w TNT i jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że będzie zamówienie na cały sezon. Premiera serialu, opowiadającego o walce policji z LA z gangsterami w latach 40. i 50., odbędzie się w 2013 roku. Poza tym można spodziewać się, że TNT odnowi na kolejne sezony "Rizzoli and Isles", "Falling Skies" i "Dallas". "Franklin and Bash" radzi sobie trochę słabiej, ale pewnie też nie będzie miał problemu z zamówieniem na kolejny sezon.
4. Fantastyczna reklama "Revolution". NBC reklamuje swój nowy serial, "Revolution", w naprawdę widoczny sposób – na hotelu Hiltona.
5. Louis C.K. zarobił 4,5 mln w dwa dni. Louis C.K. w niecałe 48 godzin sprzedał ponad 100 tys. biletów na swoje jesienne tournee. Ponieważ sprzedaje je bez pośredników, na swojej stronie, są one tańsze niż zwykle – i kosztują 45 dolarów. To kolejny jego eksperyment, udowadniający, że jeśli coś jest nieco tańsze, ludzie chętnie za to zapłacą. A ja przypominam, że wczoraj premierę miał 3. sezon serialu "Louie". Recenzja oczywiście będzie wkrótce na Serialowej.
6. Nowy serial Damona Lindelofa. Już wiemy, jaki jest następny projekt współtwórcy "Lost", Damona Lindelofa. To serial dla HBO, robiony na podstawie książki "The Leftovers" Toma Perrotty. Książka opowiada o tym, co stało się po biblijnym końcu świata z ludźmi, którzy zostali na świecie, zamiast iść na Sąd Ostateczny.