Świetna reklama belgijskiej telewizji [wideo]
Marta Wawrzyn
13 kwietnia 2012, 15:03
Co się wydarzy w małym miasteczku w Belgii, po tym jak pojawi się tam tajemniczy czerwony przycisk? Sami zobaczcie. Wideo, które dziś prezentujemy, zadebiutowało w sieci 11 kwietnia, a już zobaczyło je ponad 10 mln osób na YouTube.
Co się wydarzy w małym miasteczku w Belgii, po tym jak pojawi się tam tajemniczy czerwony przycisk? Sami zobaczcie. Wideo, które dziś prezentujemy, zadebiutowało w sieci 11 kwietnia, a już zobaczyło je ponad 10 mln osób na YouTube.
Zatytułowany "A dramatic surprise on a quiet square" filmik, który promuje debiutującą w Belgii telewizję TNT, w dwie doby zrobił furorę na całym świecie. Historię opowiada on w sumie dość prostą: w małym belgijskim miasteczku, na placu, gdzie nigdy nic się nie dzieje, pojawia się czerwony przycisk z napisem "Push to add drama".
Zachęta spełnia swoją rolę, ktoś naciska i… miasteczko już nie jest takie senne, wręcz przeciwnie.
http://youtu.be/316AzLYfAzw
O klipie, który promuje startujący w Belgii kanał TNT, oferujący filmy i seriale, pisały i mówiły już najważniejsze media na świecie. A przecież minęło zaledwie trochę więcej niż trzy doby od jego wrzucenia na YouTube. To czyste szaleństwo.
Szaleństwo, które na pewno bardzo przyda się w promocji nowej kablówki w Belgii. To jest wejście na rynek, którego po prostu nie da się nie zauważyć. I nie da się nie zgodzić z hasłem promocyjnym TNT: oni naprawdę znają się na dramacie.